خودم!!: استادان جوان تعلیم تربیت

سعید صفایی موحد
البته قرار نبود از خودم بنویسم و برای خودم نوشابه باز کنم!! اما بنا بر درخواست عده ای از دوستان از طریق کامنت و ایمیل کمی از خودم می نویسم و عکسی از خودم به کسانیکه می خواستند تصویری ذهنی بسازند تقدیم می کنم!! من سعید صفایی موحد هستم ۳۷ ساله و متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۶ از شهر قم. فارغ التحصیل دکتری برنامه ریزی درسی ار دانشگاه خوارزمی بوده و چندین سال است با دانشگاه های تهران, شهید بهشتی و خوارزمی در زمینه دروسی چون توسعه منابع انسانی, پژوهش تطبیقی, روش تحقیق, آمار و ارزشیابی, برنامه ریزی درسی و ..... همکاری می کنم. عاشق رشته ام هستم و هر کاری از دستم برآید یرای توسعه آن انجام می دهم. امیدوارم که اینقدر توان و سعادت داشته یاشم که هیچگاه قدمی برای توسعه این رشته و تعلیم و تربیت کشورم پاپس نگذارم. فعلا همین...... (این هفته فرصتم کم است و باید کوتاه و سریع بنویسم!!!)
ارادتمند

وبلاگ دکتر سعید صفایی موحد