یک بام و دو هوا

قربون برم خدارو یک بام و دو هوارو
فقر و فاصله طبقاتی در جامعه ما می تواند بسیار باعث تاسف باشد چرا که ما داعیه مبارزه با نابرابری و بی عدالتی را داشته ایم. این نابرابری وقتی وارد حوزه آموزش و پرورش می شود خود را به شکل اسفناکی نشان می دهد. این دو کلیپ را که به فاصله چند ماه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد را ملاحظه کنید:
+ نوشته شده در دوشنبه سی ام دی ۱۳۹۲ ساعت 21:40 توسط سعیدصفایی موحد
|
وبلاگ دکتر سعید صفایی موحد